Artikelen Klachten
Financiële dienstverleners staan onder toezicht van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) en De Nederlandsche Bank (DNB). Als u een klacht heeft over uw vermogensbeheerder, bank of broker, dient u eerst schriftelijk uw beklag te doen bij de directie hiervan. Komt de directie niet met een adequate oplossing voor uw klacht? Dan kunt u uw klacht aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) voorleggen.
Vermogensbeheer.nl heeft veel ervaring met klachtenprocedures en mediation op het gebied van beleggen en de zorgplicht. Op deze pagina vindt u een artikelen over klachtenprocedures waarbij wij betrokken zijn geweest.
Uitspraak Kifid inzake klacht tegen OVG vermogensbeheer
25 oktober 2020
De Commissie van Beroep van Kifid wijst de vordering van de eigen Geschillencommissie tot schadevergoeding van de consument af.
Wijs & Van Oostveen Klacht
19 september 2018
Vermogensbeheer.nl voert klachtenprocedures uit namens beleggers, die ‘gedupeerd’ zijn door hun bank of vermogensbeheerder. Gelukkig is het fenomeen de laatste jaren afgenomen. Dat zal zeker ook te maken hebben met de goede beursjaren na de crisis van 2008. De wereld maakt een ‘bull-markt’ mee die weldra zijn 10e verjaardag viert.